Thursday 23 April 2020

RAHSIA DALAM HARTANAH LELONG



Rahsia Dalam Hartanah Lelong

Ramai orang tahu apa itu rumah lelong, tapi tidak ramai yang berani nak beli. Kerana apa? Kerana cabaran yang perlu dihadapi semasa membida, proses pembelian, hadap kerenah tuan rumah/penyewa dan sehinggalah dapat kunci. Cabarannya memang bertimpa-timpa.

Tapi, ini apa yang saya alami untuk membeli rumah lelong. Saya kena turun naik banyak kali ke mahkamah. Kos untuk melantik peguam, ejen hartanah dan sebagainya menelan sehingga berpuluh ribu. Saya juga pernah menjadi mangsa ugutan. Akhirnya, saya berjaya membeli rumah lelong teres corner lot, berkeluasan 1,200 kps, hanya 5 minit untuk ke hospital dengan harga RM90,000.

Berbaloi ke penat lelah saya? Ya sangat-sangat berbaloi.

Jangan takut tuan-tuan dan puan-puan untuk mempelajari tentang dunia lelongan. Setiap benda memang ada cabaran.
Jadi, saya ingin mengajak tuan-tuan dan puan-puan untuk pelajari ilmu lelongan selama 2 hari. Bermodalkan hanya RM59.00 sahaja.

Dengan modal RM 59 sahaja, boleh dapat ilmu yang boleh hasilkan puluhan ribu ringgit.

Untuk maklumat lanjut, boleh lihat di sini https://irealacademy2019.onpay.my/order/form/bkhl/mohdsharil


0 Comments:

Post a Comment